...
...
...
 

Triatlon

 

Treening

 

Võistlused

 

Klubi

 

Kontakt

 
  ... Täiskasvanud ... Lapsed/noored ... Treeningmakse ... Tunniplaan ... Varustus ... Juhendajad ... Liitumine ...  

...

ETTEVALMISTUS VÕISTLUSELE MINNES

  • soojendus, millega sa soojendust teed? Kas selleks on kõik vajalik olemas?
  • kas rattaga on kõik korras? Varu sisekummid ja pump võiksid kaasas olla.
  • kontrolli kas spidomeeter, pulsokas ja vöö on olemas ja töökorras
  • kas joogipulber, puhas vesi ja pudelid joogi tegemiseks on olemas? Lisa võiks ühes võtta ka täiendava koguse vett, et ka peale võistlust janu kustutada?

VÕISTLUSEKS LÄHEB VAJA

  • võistlusvorm (kombe) või võistlemiseks vajalikud riided (ujumisriided, ratta ja jooksuriided)?
  • numbrikumm ja haaknõelad (numbri kinnitamiseks kummile)
  • ujumismüts ja ujumisprillid
  • kalipso, õli, rätik jalgade puhastamiseks vahetusalas ja soovi korral ka kingalusikas
  • pikema võistluse puhul ka toit rattadistantsile (geelid/batoonid)
  • ratas, kiiver, rattaprillid, rattakingad ja kummid rattakingade seadmiseks
  • jooksujalanõud ja –müts

VAHETULT PEALE VÕISTLUST KULUB ÄRA

  • paar rätikut, et oleks ka lõdvestusujumiselt tulles millegagi kuivatada
  • soojad vahetusriided, et peale võistlust end külmetamise eest kaitsta (seda ka soojal suvepäeval!)
  • söök, sest 0-30 minutit peale koormust on toidu manustamine taastumiseks kõige olulisem. Banaanid/batoonid/võilevad kaasa!


Mida kehvem ilm, seda parem trenni teha ja veel parem tunne peale trenni.
Toomas Lelov

Kuskilt kunagi loetud ning edukalt praktiseeritud. Veest väljudes, kui oled kalipso luku lahti saanud, siis tõmba käega peast müts ja prillid. Nüüd, kui sa käe varrukast läbi tõmbad, jäta müts ja prillid varrukasse, säästad aega ja leiad kindlasti pärast oma asjad varrukast üles. Välja need ei kuku, kuna kumm ei lase.

Ja teine nipp on ka. Tehke trenni :)
Märten Mõttus

Enne trenni soojendus, pärast venitus, vigastused jätame ära.
Toomas Lelov

Ujumisetapil (eriti paljude harrastajatega võistlustel) on mõistlik ujuda rada tähistavatest poidest pisut mööda (mitte otse poide peale), kuna poide juures tekib tavaliselt suur seisak, kus kaotab oma rütmi ning peab paljudel juhtudel taluma rusika- ja jalahoope. Poidest mõõduka kaarega möödudes tuleb küll läbida pikem distants, kuid ei teki seesugust rüselevat troppi ja kokkuvõttes võidab aega ja säästab energiat. Alternatiivne lahendus on ujuda kõige kiiremini ja kõige ees.
Riivo Anton

Pehmendusega ujumisprillid on triatlonivõistluseks kõige sobivamad. Ära pane prillikummi liiga tugevaks, sest nii võid saavutada hoopis vastupidise efekti, prillid hakkavad vett läbi laskma.
Marko Albert

Võistlustossudele võid panna riidekummist paelad, nii saad sussid kiiresti jalga ja ei pea vahetusalas paelu sõlmima.
Marko Albert

Eesti võistlustel on tihti vesi külm. Ole selleks valmis ja kui võimalik, siis harjuta enne!
Marko Albert

Ära söö võistluseelsel hommikul liiga palju ega ka liiga rasvast sööki. Peale võistlust võid ennast parimate paladega premeerida.
Marko Albert

...
... ...
... ...
... ...
... ...
...
Tunniplaan
...
kalender
...
... ...
... ...
...
Viimased uudised Atom RSS
...

25.09.2019
21CC Triatloniklubi alustab oma kahekümne kuuendat hooaega!
21CC Triatloniklubi korraldab triatlonitreeninguid igale eale ja tasemele. Kõik ühistreeningud toimuvad treeneri või juhendaj...

...
... ...
... ...
...
Toetajad
...

http://codeborne.ee
http://www.ignite.ee
http://www.rademar.ee


...
WEB BY ... AND  New Media Guru

... ...